Erhverv

Har din virksomhed brug for hjælp til opsætning af IT-udstyret? Virker jeres mailopsætning ikke? Skal netværket køre mere stabilt? Kontakt os!

Priser

Support til erhverv afregnes som standard til timepris, pr. påbegyndt time.  Den første time dækker inkl. kørsel og bestilling og afregnes derfor til en højere takst end efterfølgende time(r).

Der udregnes individuelle tilbud på konkrete opgaver, og dette skal derfor ses som en vejledende pris. Vi har nedenfor også vejledende priser på de mest almindelige opgaver, foretaget indenfor erverhvssupport. Vi anbefaler derfor I kontakter os, på telefon 8694 3525 eller email erhverv@datacity.dk for en pris på den individuelle opgave.

Alm. timesats er 560,00 kr. ekskl. moms, pr. påbegyndt time, dog 750,00 kr. eksl. moms for den første time (inkl. kørsel) 

Fejlsøgning

Fejlsøgning foretaget på en enhed hos jer af en konsulent, foretages til almindelig timetakst og er som regel inkluderet i den første time. Fejlsøgning ved indlevering til butikken, før der foretages yderligere reparation, foretages til en reduceret takst, før der foretages yderligere reparation.

Fejlsøgning koster 159,96 kr. ekskl. moms, pr. enhed

Tillæg ved aftenarbejde

Tillæg ved aften arbejde er 2 timer pr. påbegyndt time, inklusiv gebyr på udkald nedenfor.

Udkald vagt efter kl 17:30 til 24:00 er 1899,00 kr. ekskl. moms, og udkald vagt efter kl 24:00 til 08:00 er 2699,00 kr. ekskl. moms.

Datagendannelse (Inkl. obligatorisk startgebyr på 720,00)

Datagendannelse af filer på indleveret enhed, det kan være sig emails, dokumenter, billeder og video m.m

Vi foretager den almindelige datagendannelse og i tilfælde af opgaver der kræver ISO5 certificeret cleanroom, sender vi enheden til vores samarbejdspartner for at sikre jer den bedst mulige service.

Datagendannelse koster fra 1280,00 kr. ekskl. moms. (Pris kan variere)

Installation af operativ styresystem inkl. drivers, ekskl. licens

Installation af styresystem, inkl. installation og opsætning af driver. Prisen er ekskl. licensnøgle (tilkøbes) og omfatter ikke installation/gendannelse af tidligere programmel.

Installation koster 499,00 kr. ekskl. moms, pr. enhed

Backup/overførsel fra enhed til f.eks. ekstern harddisk, USB eller anden enhed

Overførsel af data til en ekstern enhed, f.eks. i forbindelse med skift af hardware/software, og/eller reinstallation af styresystem m.m.

Backup koster 499,00 kr. ekskl. moms, pr. enhed

Opsætning af filer fra tidl. bærbar til ny enhed (Dokumenter, billeder o.a.)

I tilfælde af omskiftning af enhed, f.eks ny kontor computer, kan vi tilbyde en samlet pris på overførsel af tidligere data til den nye. (specielt programmel ikke inkluderet)

Opsætning koster 799,00 kr. ekskl. moms, pr. enhed

Rensning af støv i enhed (Gratis ifm. reparation/udskiftning af hardware)

Rensning af støv i enhver computer vil væsentligt forlænge levetiden og ydelsen - specielt hvis den er placeret på f.eks et værksted eller på et lager, hvor der tit kan være mere støvet end på et kontor. Vi renser enheden med trykluft - hvis nødvendigt, ved enhver reparation - men kan også tilbyde at rense en indleveret pc, eller jævnligt rense udstyr placeret på udsatte steder.

Rensning koster 499,00 kr. ekskl. moms, pr. enhed

Udskiftning af kølepasta på CPU/GPU

Over tid vil kølepasta på både processor og grafikkort blive forringet. Ved computere brugt i erhverv, hvor det tit er mange timer udstyret kører, eller kører som f.eks server, kan det være en god ting at få det udskiftet, specielt på ældre enheder.

Udskiftning koster 1499,00 kr. ekskl. moms, pr. enhed

Montering af hardware

Montering af f.eks nyt grafikkort, netkort, harddisk eller andet hardware.

Montering koster 399,00 kr. ekskl. moms, pr. enhed

Lokal erhvervsservice

Datacity hjælper utrolig mange lokale virksomheder hver dag, uge for uge. For os, handler det ikke om, hvor stor din virksomhed er. Vi behandler alle lige, store som små og med de samme vilkår. Vi tilbyder at servicere dit IT-udstyr til priser, der er til at forstå. Vi sørger for at hele dit IT-system er ajour og følger det nøje, for at alt er, som det skal være. Hvis I har andre IT-relaterede udfordringer, som f.eks., et netværk, som kræver konfiguration og opsætning - jamen så, sørger vi selvfølgelig også for det!

IT-udstyr

Datacity har sørget for levering og montering af IT-udstyr til virksomheder i mange år - og det fortsætter vi selvfølgelig med. Nogle firmaer ønsker, at vi sørger for komplette systemer som computere, kassesystem, printere og scannere til butikken, tablets til medarbejderne, workstations på kontor og lager, kommunikation- og netværkssystemer. Uanset om, din virksomhed leder efter sådanne systemer eller blot har brug for en bedre printer eller et nyt setup, kan vi altid være dig behjælpelig med rådgivning og vejledning. Så har I brug for hjælp til valg af IT-udstyr? Så tøv endelig ikke med at kontakte Datacity.

Løsninger

Vi tilbyder mange forskellige løsninger, da vi ved, at det er meget forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvad og hvor meget support man har brug for. Et eksempel kunne være frisøren, som måske "kun" har brug for opsætning af deres kassesystem. Det sørger vi for og derefter kører systemet jo ellers på automatik - derfor får de mest ud af, blot at køre på timebasis, eventuelt via forudbetalte timer (klippekort). Et andet eksempel, kunne være call-centeret, som løbende har brug for support til deres IT-udstyr, hvorfor en abonnementsløsning netop i deres tilfælde, ville matche deres behov perfekt. Er du i tvivl om hvad der ville passe din virksomhed bedst, kan du altid give os et kald og få gratis rådgivning.

Fjernsupport

Ligesom til private, tilbyder vi også fjernsupportsløsninger til virksomhederne. Skriv evt. en mail til os på: erhverv@datacity.dk eller benyt formen længere nede, og lad os sammen finde den løsning som matcher dig og din virksomhed bedst. Hvis du får brug for hjælp, på et lidt skævt tidspunkt af døgnet, kan vi også sagtens løse det. Vi er ikke så firkantet i Datacity. ;)

Abonnementer

Datacity har serviceaftaler til både privat- og erhvervskunder. Vi tilbyder bl.a. tre faste aftalepakker: Bronze, Sølv og Guld. Disse pakker er lavet til dem, som løbende har brug for IT-service hver måned. Det kan enten være til mindre opgaver, som f.eks. printere der skal opsættes i virksomhedens konference og kontorlokaler. Det kan også være de lidt større opgaver, som en komplet netværksopsætning i virksomheden. Har du lyst til at høre mere om Datacity's abonnementer og alle fordelene, så kan vi altid kontaktes via mail erhverv@datacity.dk, eller på tlf. 86943525.

Partnerskab

Datacity elsker samarbejde! Derfor har vi også et stærkt netværk med nogle dygtige og kompetente partnere. Kunne du tænke dig at indgå i et partnerskab med Datacity, så er vi altid interesseret i at snakke nærmere, om hvad vi hver især, kan tilbyde hinanden. Vi har mange forskellige partnere, som vi jævnligt samarbejder med og sammen danner vi et stærkere team.

Har du spørgsmål? Så tøv endelig ikke med at kontakte os!

Produkt tilføjet til ønskelisten

Denne webside anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik, tilpasset indhold og annoncer. Læs mere om cookies