Datacity Pakkeshop

Send og afhent dine pakker hos Datacity

Send pakker, afhent pakker, returnér pakker

Hos Datacity kan du sende, afhente og returnere dine pakker med GLS, PostNORD, Bring, DAO og nu også UPS. Datacity Pakkeshop har åben alle ugens hverdage fra kl. 10:00 til 17:30 og lørdage fra kl. 10:00 til 14:00.

PostNORD

Hos Datacity kan du modtage og afsende dine PostNORD pakker. Datacity kan godt afsende de pakker, som du skal have sendt, men det kræver, at du har lavet og printet en label hjemmefra. Hvis ikke du har en plastlomme til din label som skal sidde på pakken, kan man få en i butikken. Hvis du har brug for yderligere information om eller fra PostNORD, kan disse findes på: www.postnord.dk/.

GLS

Hos Datacity kan du både modtage og afsende dine pakker fra GLS. Hvis man ikke selv har oprettet en pakkelabel hjemmefra, kan man købe dette i butikken. Husk, at priserne for forsendelse, kan være anderledes end dem, du kan finde online. Det er dit ansvar, at oplysningerne til og om modtageren af pakken er korrekt. Hvis du har brug for at komme i kontakt med GLS, kan du besøge deres hjemmeside på: www.gls.dk/.

DAO

Du kan modtage og afsende dine DAO pakker i pakkeshoppen. Det kræver dog, at du selv opretter forsendelsen. Dette kan man gøre ved at trykke her.
DAO tilbyder også, at du kan oprette en labelfri forsendelse, som blot kræver at man skriver det nummer man får, på pakken, med store tydelige tal. Se flere informationer på www.dao.as/.

Bring

Du kan også modtage og afsende pakker fra Bring hos os. Ligesom DAO, tilbyder Bring også en labelfri løsning, som man kan finde ved at trykke her. Du kan sagtens afsende dine Bring pakker hos Datacity, men det kræver at du har oprettet din forsendelse på forhånd, da vi desværre ikke kan oprette denne for dig. Læs mere på Brings hjemmeside: www.bring.dk/.

UPS

Nu kan man også modtage og afsende sine UPS pakker hos Datacity. For at få afsendt dine pakker fra vores Access Point, skal du have lavet en forsendelseslabel på forhånd. Se bl.a. her. Hvis man har behov for at komme i kontakt med UPS eller finde mere information, kan man finde det på deres hjemmeside: www.ups.com/.

Generel information

Datacity ApS har ingen indflydelse på hvornår dine pakker ankommer til pakkeshoppen eller hvornår disse afhentes af forsendelsesfirmaerne. Hvis man oplever problemer med et forsendelsesfirma, mangler en pakke eller modtager en skadet pakke, er det vigtigt at man kontakter den respektive virksomhed, da vi ikke kan løse dette for jer. Datacity er blot et "mellemled" og stiller blot mulighed for at man kan modtage og afsende pakker fra flere forsendelsesvirksomheder. 

Når du afhenter dine pakker hos Datacity Pakkeshop skal du huske, at have et gyldigt legitimations ID. Ligeledes skal vi bruge nogle oplysninger afhængigt af hvilket forsendelsesfirma du får tilsendt din pakke med. Læs nedenfor:

Når du skal afhente dine pakker sendt med PostNORD, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret. 

Når du skal afhente dine pakker sendt med GLS, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret. 

Når du skal afhente dine pakker sendt med DAO, skal du oplyse pakke modtagerens navn og den tilsendte afhentningskode.

Når du skal afhente dine pakker sendt med Bring, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret. 

Når du skal afhente dine pakker sendt med UPS, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret.

  • PostNORD

Når du skal afhente dine pakker sendt med PostNORD, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret. 

  • GLS:

Når du skal afhente dine pakker sendt med GLS, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret. 

  • DAO:

Når du skal afhente dine pakker sendt med DAO, skal du oplyse pakke modtagerens navn.

  • Bring:

Når du skal afhente dine pakker sendt med Bring, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret. 

  • UPS:

Når du skal afhente dine pakker sendt med UPS, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret.

Black Friday, jul og andre højtider

Når December måned rammer, plejer der at være ekstra gang i den i pakkeshoppen. Derfor vil det være en kæmpe hjælp for vores medarbejdere i pakkeshoppen, såfremt vi skal blive ved med at kunne tilbyde dette, at man som kunde får afhentet sine pakker så hurtigt som muligt, så pakkerne ikke hober sig op. Derfor vil vi gerne bede jer om forståelse for, at det ikke altid er lige nemt at finde pakkerne og nogle gange kræver det lidt ekstra tid. Vi lover til gengæld, at passe godt på jeres pakker og aflevere dem til jer med et smil.

Produkt tilføjet til ønskelisten

Denne webside anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik, tilpasset indhold og annoncer. Læs mere om cookies