FEJLSØGNING

Indlevering af enhed 

Når du indleverer en computer eller andet til reparation hos Datacity, bliver du bedt om at udfylde en reparationsseddel, samt give en grundig beskrivelse af de fejl, som du oplever på din enhed/produkt. Her får du tildelt et nummer, som vi bruger i vores kø-system og opgaveprogram. Dette nummer står øverst til højre, på den del af sedlen, som du får med, samt vores del af sedlen.

Du kan springe vores standard kø-system over, ved at oprette opgaven som en hastesag. Læs mere ved at trykke her.

På sedlen står der, at ved indlevering aftales det, at Datacity må udføre en fejlsøgning á kr. 199,95 inkl. moms, af enheden/produktet. Ydermere står der, at vi har 2 til 3 dage før vi påbegynder selve fejlsøgningen.

Reparationsseddel

 

Fejlsøgningsproces

Når vi kommer til dit nummer, i kø-systemet, påbegynder vi en grundig fejlsøgning af din enhed/produkt. Vi tager altid udgangspunkt i den fejlbeskrivelse som kunden har angivet ved indleveringen, men vi vil samtidig teste om enheden/produktet har andre fejl, hvis det altså anses for at være en nødvendighed, i forbindelse med den egentlige opgave. 

Hvis kunden derimod har en specifik opgave, som vi skal løse, f.eks. installation af et program, vil vi ikke fejlsøge enheden, des mindre andet er aftalt, men blot påbegynde opgaven. Når dette er tilfældet, vil vi ikke gå computeren igennem på samme måde, som vi ville have gjort ved en regulær fejlsøgning og kan derfor ikke garantere for eventuelle fejl, som ikke er blevet rettet/repareret. Kunden vil i disse situationer, heller ikke skulle betale for en fejlsøgning, men blot for den ønskede opgave.

Som oftest, vil vi dog hurtigt opdage andre fejl og give kunden besked, for eventuelt at udbedre disse.

Pris

En fejlsøgning koster 199,95 kr. inkl. moms. Vi kører dog ofte kampagner, hvor man kan få fejlsøgningen udført gratis. Hold dig opdateret og få mails om disse kampagner ved at angive din email adresse nedenfor og trykke tilmeld.

(0) Vare(r)
Vare(r) 0
Subtotal 0,00 DKK
GÅ TIL TOPPEN