Har du udfordringer med at få indleveret din enhed til reparation? Se med her..

Har du udfordringer med at få indleveret din enhed til reparation?
Så har vi løsningen!

IT service i Aarhus, Silkeborg, Sorring, Skanderborg, Galten, Låsby, Stjær, Skovby, Høver, Harlev og Tilst m.m.
IT service i Aarhus, Silkeborg, Sorring, Skanderborg, Galten, Låsby, Stjær, Skovby, Høver, Harlev og Tilst m.m.

Det er ikke alle kunder, der har mulighed for at indlevere deres IT-udstyr når problemet står på. Oftest, pga. kunden står uden en bil, men det kan ligeså vel være fordi, man ikke har overskuddet – og fred være med det..

For uanset hvilken årsag det måtte være på det givne tidspunkt, kan vores afhentningsservice måske være løsningen.

Vi tilbyder nemlig at afhente det udstyr som du skal have foretaget en fejlsøgning eller reparation af – og med mindre, du selv vil hente udstyret når sagen er færdig, sørger vi selvfølgelig for at returnere det tilbage igen.

Book din tid her
Book din tid her

Du booker en tid

Det er nemt at bestille en afhentning, for det kræver faktisk ikke ret meget mere end at du booker en tid via formularen til højre, hvorefter du får tilsendt en bekræftelse på mail med din afhentningsbestilling.

Det tager ikke meget mere end 5-10 minutter, og erstatter selvfølgelig den reparationsseddel som man alligevel skulle have udfyldt i butikken, hvis du selv indleverede enheden. Hvis du har udfordringer med at få udfyldt afhentningsformularen, skal du blot ringe til os på +45 86943525.

Vi afhenter enheden på valgte lokation

Når vi har fået bekræftet hvilken enhed det drejer sig om, samt om den skal afhentes på din bopæl, arbejdsplads eller en anden lokation, vil en tekniker på valgte dato og indenfor det valgte tidsrum, afhente enheden og sørge for, at den leveres til vores værksted. Husk, hvis din enhed befinder sig indenfor 20 km. fra vores adresse, afhentes og returneres udstyret uden beregning. Du kan evt. finde din afstand på Google Maps.

Fejlsøgning foretages – du informeres

Alle sager påbegyndes i den rækkefølge som de modtages i vores butik, med mindre, at man vælger at oprette sagen som en hastesag. Når vi er færdige med fejlsøgningen på din enhed, kontaktes du med vores resultat og konklusion på hvad der er galt, samt hvad vi eventuelt kan tilbyde dig.

Vi fix’r din enhed 

Hvis din enhed skal repareres, kontaktes du før vi påbegynder. Det samme gælder ved bestillinger (heraf reservedele og lign.), så du altid er opdateret på eventuelle omkostninger. Når du har givet os din accept, påbegynder vi reparationen.

Sagen meldes klar

Hvis du har valgt i formularen, at du selv vil afhente enheden i butikken, møder du blot op når sagen meldes klar. Har du valgt, at vi skal tilbagelevere enheden, finder vi sammen et tidspunkt, som passer godt ind i programmet.

Bestil