Send pakker, afhent pakker, returnér pakker

Hos Datacity kan du sende, afhente og returnere dine pakker med GLS, PostNORD, Bring, DAO og nu også UPS. Datacity Pakkeshop har åben alle ugens hverdage fra kl. 10:00 til 17:30 og lørdage fra kl. 10:00 til 14:00.

PostNORD

Hos Datacity kan du modtage og afsende dine PostNORD pakker. Datacity kan godt afsende de pakker, som du skal have sendt, men det kræver, at du har lavet og printet en label hjemmefra eller har modtaget en QR kode som vi kan scanne. Hvis du har brug for yderligere information om eller fra PostNORD, kan disse findes på: www.postnord.dk.

GLS

Hos Datacity kan du både modtage og afsende dine pakker fra GLS. Man skal sørge for at have oprettet forsendelsen hjemmefra, da vi ikke kan oprette disse for dig. Vi kan kun printe en label ud via GLS scanneren, hvis du har en QR kode. Det er dit ansvar, at oplysningerne til og om modtageren af pakken er korrekt. Hvis du har brug for at komme i kontakt med GLS, kan du besøge deres hjemmeside på: www.gls.dk.

DAO

Du kan modtage og afsende dine DAO pakker i pakkeshoppen. Det kræver dog, at du selv opretter forsendelsen. DAO tilbyder også, at du kan oprette en labelfri forsendelse (dette kan du gøre ved at trykke her), som blot kræver at man skriver nummeret på pakken med store tydelige tal. Se flere informationer på www.dao.as.

Bring

Du kan også modtage og afsende pakker fra Bring hos os. Ligesom DAO, tilbyder Bring også en labelfri løsning, som man kan finde ved at trykke her. Du kan sagtens afsende dine Bring pakker hos Datacity, men det kræver at du har oprettet din forsendelse på forhånd, da vi desværre ikke kan oprette denne for dig. Læs mere på Brings hjemmeside: www.bring.dk.

UPS

Nu kan man også modtage og afsende sine UPS pakker hos Datacity. For at få afsendt dine pakker fra vores Access Point, skal du have lavet en forsendelseslabel på forhånd. Se bl.a. her. Hvis man har behov for at komme i kontakt med UPS eller finde mere information, kan man finde det på deres hjemmeside: www.ups.com.

Generel information

Datacity Galten ApS har ingen indflydelse på hvornår dine pakker ankommer til pakkeshoppen eller hvornår disse afhentes af forsendelsesfirmaerne. Hvis man oplever problemer med et forsendelsesfirma, mangler en pakke eller har modtaget en skadet pakke, er det vigtigt at man kontakter den respektive virksomhed, da vi ikke kan løse dette for Jer.

I skal selv sørge for at Jeres forsendelser, er pakket forsvarligt og med egen tape og forsegling.

Datacity er blot et “mellemled” og stiller kun mulighed for at man kan modtage og afsende pakker fra de forskellige forsendelsesvirksomheder.

Når du afhenter dine pakker hos Datacity Pakkeshop skal du huske, at have et gyldigt legitimations ID. Ligeledes skal vi bruge nogle oplysninger afhængigt af hvilket forsendelsesfirma du får tilsendt din pakke med. Læs nedenfor:

postnord
Når du skal afhente dine pakker sendt med PostNORD, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret.

.

gls
Når du skal afhente dine pakker sendt med GLS, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret.
daologo
Når du skal afhente dine pakker sendt med DAO, skal du oplyse de sidste fire cifre i pakkenummeret samt afhentningskoden.
bring
Når du skal afhente dine pakker sendt med Bring, skal du oplyse din hente kode, bestående af to bogstaver og to tal.
UPSaccesspoint
Når du skal afhente dine pakker sendt med UPS, skal du oplyse de fire sidste cifre i pakkenummeret samt medbringe ID.

Black Friday, jul og andre højtider

Når December måned rammer, plejer der at være ekstra gang i den i pakkeshoppen. Derfor vil det være en kæmpe hjælp for vores medarbejdere i pakkeshoppen, såfremt vi skal blive ved med at kunne tilbyde dette, at man som kunde får afhentet sine pakker så hurtigt som muligt, så pakkerne ikke hober sig op. Derfor vil vi gerne bede jer om forståelse for, at det ikke altid er lige nemt at finde pakkerne og nogle gange kræver det lidt ekstra tid. Vi lover til gengæld, at passe godt på jeres pakker og aflevere dem med et smil. 🙂