Service og reparation af dine enheder

Hos Datacity Galten ApS forstår vi, hvor vigtigt det er at have ens personlige enheder i optimal stand. Vores erfarne teknikere er specialiserede i at reparere og vedligeholde dine elektronik- og IT-enheder, herunder bærbare og stationære computere, mobiltelefoner, tablets og meget mere. Uanset om du står over for en ødelagt skærm på din bærbare computer, udfordringer med din mobiltelefon eller ønsker at få hjælp til opsætning af din nye printer, er vi din pålidelige partner.

Serviceaftaler, IT-Support og vejledning

Vores serviceaftaler dækker en bred vifte af tjenester som bl.a. fejlfinding og softwareopdateringer til konfiguration og opsætning af nye enheder – Vi er her for at give dig en ærlig rådgivning og vejledning, så du træffer de rigtige beslutninger for dine IT-behov. Vi forstår, at IT-problemer kan være komplekse og frustrerende og derfor er vores mål også at løse disse problemer hurtigt og effektivt, og samtidig sikre, at du som privatkunde føler dig tryg gennem hele processen.

Udekørende IT
  • Din Lokale IT-assistance:

    Vi er baseret i Galten og betjener dagligt området omkring Aarhus, Silkeborg og Skanderborg – men vi tilbyder også vores udekørende service i resten af Jylland. Vi afhenter bl.a. også enheder, der skal til reparation hos os – endda gratis i byer som Harlev, Galten, Låsby, Hørning og omegn. 

  • Prioriteret Personlig Kundeservice:

    Som kunde hos Datacity Galten ApS (også kendt som Aarhus IT Service) er du vores prioritet. Vi forstår, at IT-udfordringer kan være frustrerende og stressende. Vi ved også, at sagerne aldrig er ens og at nedbrud kan have større betydning for nogle, end det har for andre. Derfor tilpasses vores udekørende service altid den enkelte og deres situation.

  • Udekørende IT-Service:

    Vores udekørende IT-service omfatter en bred vifte af tjenester, der bringer professionel IT-support direkte til dig. Vi tilbyder reparation af elektronikudstyr, support til både hardware og software, vedligeholdelse af dine enheder, konfiguration og opsætning af nye systemer, datagendannelse, fjernsupport og meget mere. Uanset om du har brug for hjælp til en enkelt enhed eller ønsker at implementere en omfattende IT-løsning, er vores teknikere klar til at levere de nødvendige tjenester på din placering, for din bekvemmelighed..

Ønsker du, vi skal hjælpe med noget specifikt?

    Eller ønsker du blot svar på et spørgsmål? Læs med nedenfor, hvor du kan finde information og ofte stillede spørgsmål vedr. udekørende service .

    Udekørende IT-service for Privatkunder

    Ofte stillede spørgsmål

    • Enhedsopsætning: Vores teknikere kan hjælpe med opsætningen af enheder som printere, computere, kameraer og lignende, så de fungerer problemfrit fra starten.

    • Netværkskonfiguration: Vi specialiserer os i design og konfiguration af netværk, der passer til både hjemme- og erhvervsbrug.

    • Generel IT-Hjælp og Vejledning: Har du spørgsmål om IT? Vores team er her for at besvare dem og give dig vejledning, der hjælper dig med at forstå og maksimere dine muligheder.

    • Fejlsøgning og Reparationer: Vores erfarne teknikere er eksperter i fejlsøgning og reparationer, både inden for software og hardware.

    • Software Reparation: Vi kan hjælpe med reparation af softwareproblemer, herunder styresystemer, applikationer og fjernelse af virus og malware.

    • Hardware Reparation: Vores teknikere udfører reparationer på en bred vifte af enheder, fra computere til printere m.m.

    Det kan man godt, men det kræver at du booker tiden som en hastesag, da der som oftest allerede er igangværende opgaver. Kontakt os på tlf. +45 86943525 og hør nærmere.

    Et udekørende tekniker-besøg for privatkunder koster 700 kr. for den første time.
    Efter den første time, er prisen nedsat til 500 kr. pr. påbegyndt time.

    Priserne er inkl. moms.

    Hvis man søger et tilbud på fx opsætning af netværk i ens hus, kan man i den forbindelse få et gratis gennem-tjek såfremt tilbuddet accepteres. Hvis tilbuddet ikke accepteres, tager vi dog en nedsat pris for den tid vi har brugt, alt afhængigt af hvor i landet man bor.

    Af sikkerhedsmæssige grunde, samt GDPR-regler, ser vi gerne at man er tilstede når vi ankommer for at udføre en opgave. Du behøver ikke nødvendigvis at følge med i selve arbejdet, og du kan sagtens foretage andre ting imens – det er helt op til dig.

    Vi kører ud på den lokation du har valgt. Så uanset om det er på dit arbejde, hjemme, sommerhuset eller fx bo-ophold/institution, så udfører vi vores opgave på den adresse du ønsker. Det er dog vigtigt, at din arbejdsgiver eller kontaktperson er informeret og har givet tilladelse til at vi kan udføre jobbet, i så fald.

    Fandt du ikk’ svar på dit spørgsmål?

    Tøv endelig ikke med at hive fat i os!

    Kom i kontakt med os